Książka przychodów i rozchodów

KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

  • dokonywanie zapisów w księdze przychodów i rozchodów
  • prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług
  • sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT, VAT-UE
  • przygotowywanie kalkulacji podatkowych PIT-5, informowanie o wysokości podatku do zapłaty
  • rozliczenia ZUS właściciela / właścicieli
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia
  • roczne rozliczanie działalności
  • reprezentacja Klienta w Urzędzie Skarbowym, ZUS
  • kompleksowa pomoc w rozpoczęciu prowadzenia działalności gospodarczej
  • reprezentacja Klienta w Urzędzie Dzielnicy / Gminy, sporządzanie i składanie wniosków CEIDG
  • przygotowywanie dokumentacji dla banków, firm leasingowych itp
  • sporządzanie rozliczeń podróży służbowych
  • wystawianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty
  • odbiór dokumentów z siedziby Klienta